Miejsce pracy:
Twoje zadania/obowiązki:
- jesteś odpowiedzialny za nadzór nad zaopatrzeniem działów produkcyjnych w materiały i komponenty oraz za jakość i efektywność współpracy z dostawcami,
- nadzorujesz proces zamówień na wszystkich jego etapach,
- kompleksowo zarządzasz podległymi pracownikami (od rekrutacji, poprzez wdrożenia, szkolenia i rozliczenia) – magazyny są ulokowane w kilku lokalizacjach,
- jesteś liderem i wzorem do naśladowania dla Twojego zespołu, umiesz go zmotywować oraz zaplanować jego pracę,
- analizujesz i raportujesz wskaźniki istotne dla zaopatrzenia/zakupów oraz gospodarki magazynowej,
- na bieżąco weryfikujesz poziomy rotacji magazynowej w podziale na poszczególne produkty oferowane przez NITUS,
- współpracujesz ze wszystkimi Działami,
- współtworzysz strategię zakupową proponując rozwiązania, analizując trendy i aktywnie badając działania konkurencji,
- nadzorujesz działania związane z administracją zaopatrzenia min. proces obiegu dokumentów/ magazynowych, obiegu faktur.
Jesteś dla nas najlepszym kandydatem, jeżeli:
- chcesz mieć realny wpływ na rozwój firmy i oferowanych produktów,
- masz doświadczenie w zarządzaniu procesami zakupowymi i gospodarką magazynową oraz zarządzaniu zespołem – mile widziane w branży budowlanej,
- masz umysł analityczno-wskaźnikowy oraz zmysł techniczny (a może i wykształcenie kierunkowe),
- masz swobodę i łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych,
- posiadasz umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów,
- jesteś osoba pro zadaniową,
- chętnie podejmujesz inicjatywę i samodzielnie oraz skutecznie dążysz do określonych celów.
Co chcemy Ci zaoferować:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub umowy o współpracy w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań usprawniających procesy i codzienną pracę,
- wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
- możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji: szkolenia produktowe i technologiczne,
- w przypadku osób spoza Małopolski możliwość pomocy w relokacji,
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Miejsce pracy:
Twoje zadania/obowiązki:
- zarządzasz procesem sprzedaży na ternie całego kraju,
- jesteś odpowiedzialny za jakość i efektywność współpracy (od pozyskania po utrzymanie) z siecią partnerów,
- kompleksowo zarządzasz podległymi pracownikami (od rekrutacji, poprzez wdrożenia, szkolenia i rozliczenia) – pracującymi stacjonarnie, jak i doradcami w terenie,
- kreujesz i dbasz o standardy sprzedaży, m.in. wygląd ekspozycji własnych i u partnerów,
- jesteś liderem i wzorem do naśladowania dla Twojego zespołu, umiesz go zmotywować oraz zaplanować jego pracę, a w konsekwencji rozliczyć,
- skutecznie realizujesz wyznaczone cele sprzedażowe, analizujesz i raportujesz wskaźniki istotne dla sprzedaży,
- współtworzysz i na bieżąco weryfikujesz plany sprzedażowe,
- współpracujesz ze wszystkimi Działami w firmie,
- współtworzysz strategię sprzedażowo-marketingową proponując rozwiązania, analizując trendy i aktywnie badając działania konkurencji,
- nadzorujesz działania związane z administracją sprzedaży, m.in. proces zawierania umów z partnerami handlowymi, politykę rabatowania itd.
Jesteś dla nas najlepszym kandydatem, jeżeli:
- masz otwartą głowę na nowe pomysły i sposoby ich realizacji,
- chcesz mieć realny wpływ na rozwój firmy i oferowanych przez firmę produktów,
- masz doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu zespołem – mile widziane w branży stolarki otworowej,
- masz zmysł techniczny (a może i wyksztalcenie kierunkowe),
- masz swobodę i łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych,
- jesteś osoba pro zadaniową,
- chętnie podejmujesz inicjatywę, samodzielnie i skutecznie dążysz do określonych celów.
Co chcemy Ci zaoferować:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub umowy o współpracy w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań usprawniających procesy i codzienną pracę,
- wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
- możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, szkolenia produktowe i technologiczne,
- w przypadku osób spoza Małopolski możliwość pomocy w relokacji i docelowo możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Miejsce pracy:
- Zawada Lanckorońska, pow. tarnowski, woj. małopolskie
Opis stanowiska:
- produkcja okien i drzwi lub bram na hali produkcyjnej,
- obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
- realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.
Wymagania:
- wykształcenie minimum zawodowe,
- dokładność i precyzja,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi – mile widziane doświadczenie przy obsłudze pilarek i/lub CNC,
- doświadczenie w pracy na produkcji będzie atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- praca w systemie 1-zmianowym,
- świetną atmosferę oraz niezbędne narzędzia do osiągania obranych celów.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Miejsce pracy:
- Tymowa, pow. brzeski, woj. małopolskie
Opis stanowiska:
- produkcja okien i drzwi na hali produkcyjnej,
- obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
- realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.
Wymagania:
- wykształcenie minimum zawodowe,
- dokładność i precyzja,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi,
- doświadczenie w pracy na produkcji będzie atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- praca w systemie 1-zmianowym,
- świetną atmosferę oraz niezbędne narzędzia do osiągania obranych celów.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Miejsce pracy:
Opis stanowiska:
- aktywne pozyskiwanie nowych Partnerów Handlowych (punktów sprzedaży) oraz kompleksowa opieka nad aktualnymi Partnerami na terenie województwa mazowieckiego i miejscowości ościennych w zakresie produktowym: bramy garażowe, okna, drzwi, rolety,
- współpraca z Centralą firmy w zakresie wsparcia dla Partnerów Handlowych,
- prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
- profesjonalne doradztwo techniczno-handlowe, m.in. ustalenia techniczne i przygotowywanie wycen,
- realizacja założonych celów i planów sprzedażowych,
- analiza działań rynkowych firm konkurencyjnych na powierzonym obszarze,
- prowadzenie działań promocyjnych, m.in. poprzez udział w wydarzeniach branżowych.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane budowlane),
- znajomość rynku stolarki otworowej (warunek konieczny) w zakresie asortymentu produkowanego przez firmę,
- samodzielność i pozytywne nastawienie na cel handlowy służący długofalowej współpracy
z Partnerami Handlowymi,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej (docelowo praca w systemie 30/70: home office i bezpośrednie wizyty u Partnerów),
- umiejętność raportowania planów i wyników pracy (raporty cotygodniowe i cykliczne wizyty w centrali firmy),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel,
- doświadczenie w prowadzeniu samochodu (częste podróże po wyznaczonym obszarze sprzedaży).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość elastycznych form zatrudnienia: do wyboru albo umowa o pracę albo współpraca B2B,
- możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań podnoszących sprzedaż,
- wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
- możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe – produktowe i technologiczne,
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, komputer.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Miejsce pracy:
- województwo mazowieckie, dolnośląskie, śląskie
Opis stanowiska:
- aktywne pozyskiwanie generalnych wykonawców oraz firm developerskich, a także kompleksowa opieka nad aktualnymi współpracownikami w zakresie sprzedaży wygrodzeń/komórek lokatorskich,
- prowadzenie dokumentacji techniczno-handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
- profesjonalne doradztwo techniczno-handlowe, m.in. ustalenia techniczne i przygotowywanie wycen,
- realizacja założonych celów i planów sprzedażowych,
- analiza działań rynkowych firm konkurencyjnych na powierzonym obszarze.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane budowlane),
- doświadczenie w pracy związanej z pozyskiwaniem inwestycji,
- samodzielność i pozytywne nastawienie na cel handlowy służący długofalowej współpracy,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej (docelowo praca w systemie 30/70: home office i bezpośrednie wizyty u Klientów),
- umiejętność raportowania planów i wyników pracy (raporty cotygodniowe i cykliczne wizyty w centrali firmy),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel,
- doświadczenie w prowadzeniu samochodu (częste podróże).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość elastycznych form zatrudnienia: do wyboru umowa o pracę lub współpraca B2B,
- możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań podnoszących sprzedaż,
- wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
- możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe – produktowe i technologiczne,
- niezbędne narzędzia do pracy: samochód służbowy (możliwość wykorzystania także do celów prywatnych), telefon, komputer.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Jesteś dla nas najlepszym kandydatem jeżeli:
- posiadasz doświadczenie w zakresie obsługi klientów na rynkach niemieckojęzycznych – preferowani będą kandydaci z branży stolarki,
- masz wiedzę techniczną dotyczącą stolarki otworowej i będzie to dodatkowy atut,
- posługujesz się językiem niemieckim w stopniu, co najmniej komunikatywnym – kontakt z klientami odbywa się zarówno w sposób bezpośredni, jak i telefoniczny lub mailowy),
- jesteś osobą dobrze zorganizowaną, samodzielną i potrafiącą współpracować w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi Klienta,
- jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej oraz kreatywną i szukającą nowych wyzwań zawodowych,
- jesteś gotowy do zdarzających się podróży służbowych na spotkania handlowe,
- chciałbyś pracować w szybko rozwijającej się firmie z dużymi perspektywami na przyszłość,
- mile widziane jeżeli znasz również drugi język obcy, np. język angielski,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- kompleksowa obsługa Klienta niemieckojęzycznego zarówno w zakresie aktywnego pozyskania, jak i następnie obsługi,
- podtrzymywanie kontaktów handlowych z obecnymi klientami firmy,
- prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- doradztwo techniczno-handlowe,
- realizacja założonych planów sprzedażowych.
Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od efektów działań handlowych,
- pracę o charakterze hybrydowym lub zdalnym w zależności od miejsca zamieszkania,
- wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Miejsce pracy:
Opis stanowiska:
- załadunki oraz rozładunki materiałów i towarów/dostaw,
- przygotowywanie, pakowanie, znakowanie i kompletowanie wyjeżdżających towarów,
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji,
- udział w produkcji bram na hali produkcyjnej,
- obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
- obsługa urządzeń magazynowo-produkcyjnych, m.in. wózka widłowego, suwnicy,
- regularne sprawdzanie stanów magazynowych i ich inwentaryzacja.
Wymagania:
- doświadczenie praktyczne i uprawnienia – wózek widłowy (mile widziane suwnica),
- uczciwość, solidność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków
- komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
- znajomość obsługi komputera,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- przy wykonywaniu prac produkcyjnych niezbędna będzie umiejętność obsługi
elektronarzędzi,
- doświadczenie w podobnej pracy będzie atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie przez cały rok,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w systemie 1-zmianowym,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- po okresie próbnym możliwość dodatkowej premii uzależnionej od jakości wykonywanej pracy,
- przeszkolenie niezbędne dla osób bez doświadczenia.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).