o firmie
kariera

Dołącz do nas


„Nitus” to zespół ponad 100 pracowników, którym firma zawdzięcza coraz silniejszą pozycję renomowanego producenta stolarki otworowej. Dynamika, z jaką się rozwijamy, wpływa na zwiększoną częstotliwość przeprowadzania procesów rekrutacyjnych. W naszej firmie zatrudnienie znajdują m.in.: pracownicy obszaru produkcyjnego, montażyści, kierowcy oraz specjaliści z zakresu budownictwa, inżynierii produkcji, mechaniki, IT, sprzedaży, eksportu, marketingu, a także finansów i księgowości.

Nasza firma stwarza pracownikom warunki sprzyjające rozwojowi zawodowemu, umożliwiając doskonalenie umiejętności oraz zdobywanie nowych kompetencji. Doskonale wiemy, jak ważne są standardy etyczne i wartości. W codziennej pracy stawiamy na uczciwość, odpowiedzialność, wzajemny szacunek, które pozwalają naszym pracownikom skutecznie wykonywać powierzone obowiązki. Jednocześnie mamy tę świadomość, że kondycja firmy zależy od zaangażowania, a więc efektywności pracowników. Wierzymy, że tylko odpowiednio zgrany i zmotywowany zespół może kreować twórcze rozwiązania i koncepcje przybliżające firmę do wzrostu.

Co możemy Ci zaoferować

Praca w przyjaznym i zaangażowanym zespole

Nasz zespół tworzą ambitni i pełni pasji ludzie, którzy nastawieni na realizację wspólnego celu, chętnie dzielą się wiedzą, wzajemnie się wspierają oraz motywują. Zaufany, dobrze zgrany zespół w zestawieniu z miłą i sprzyjającą kreatywności atmosferą gwarantuje powodzenie każdego projektu.

Szeroki zakres szkoleń

Nieustannie podnosimy swoje umiejętności i kluczowe kompetencje w ramach różnorodnych szkoleń. Systematyczne szkolenia produktowe, rozwojowe, sprzedażowe oraz te doskonalące umiejętności interpersonalne są niezbędne dla rozwoju zawodowego oraz wzmocnienia profesjonalizmu w relacjach klient – pracownik.

Stabilne zatrudnienie i niezbędne narzędzia do pracy

Najważniejszym ogniwem dla rozwoju firmy są ludzie, którzy wspólnie budują jej przyszłość. Stawiamy na długofalową współpracę z naszymi pracownikami, oferując im stabilne warunki zatrudnienia. Praca w nowoczesnym biurze, samodzielne stanowisko pracy, telefon, komputer, a nawet samochód służbowy zapewniają najwyższy komfort pracy.

Atrakcyjne wynagrodzenie

Wykształcenie adekwatne do stanowiska pracy, kluczowe kompetencje i kwalifikacje są przez nas szczególnie cenione. Wiedza i umiejętności naszych pracowników to nasz najcenniejszy zasób, dlatego każdego miesiąca wynagrodzenie wypłacamy bezwzględnie na czas. Co z motywującą premią? Doceniamy każde zaangażowanie!

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy
wykwalifikowanych osób na poniższe stanowiska.

Miejsce pracy:

  • Jurków, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • uzgadnianie sald księgi głównej,
  • kontrola rozrachunków, księgowanie wyciągów bankowych,
  • przygotowywanie danych oraz sporządzanie RZIS oraz Bilansu,
  • współpraca z bankami, PUP, GUS,
  • poszukiwanie źródeł finansowania,
  • sporządzanie prognoz finansowania,
  • dekretacja oraz księgowanie dokumentów faktur zakupu i sprzedaży.

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w księgowości,
  • umiejętność samodzielnego sporządzania RZIS, bilansu i prognoz finansowych (zdolności analityczne),
  • znajomość CDN OPTIMA będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • interesującą pracę w stabilnej, dużej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • możliwość kreowania własnych rozwiązań i samodzielnych w działaniu.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Tymowa, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • produkcja okien i drzwi na hali produkcyjnej,
  • obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum zawodowe,
  • dokładność i precyzja,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi,
  • doświadczenie w pracy na produkcji będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do  posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • praca w systemie 1-zmianowym,
  • świetną atmosferę oraz niezbędne narzędzia do osiągania obranych celów.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Jurków, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • obsługa centrum obróbczego,
  • obróbka konstrukcji aluminiowych,
  • wykonywanie elementów zgodnie z dokumentacją technologiczną i konstrukcyjną,
  • kontrola wyprodukowanych elementów, jak również nadzór nad przebiegiem procesu obróbki/ cięcia,
  • przestrzeganie zasad BHP.

Wymagania:

  • umiejętność posługiwania się przyrządami kontrolno-pomiarowymi,
  • zmysł techniczny i wyobraźnia przestrzenna,
  • systematyczność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym,
  • szkolenie na stanowisku pracy,
  • wsparcie w pierwszych miesiącach pracy,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Tymowa, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • doradztwo z zakresu stolarki okiennej i drzwiowej firmy NITUS,
  • wycena produktów oferowanych przez firmę (okna, drzwi aluminiowe),
  • nadzorowanie przebiegu realizacji zleceń,
  • pozyskiwanie nowych zleceń, jak również obsługa zleceń stałych klientów firmy,
  • weryfikowanie kosztorysów danych produktów pod względem merytorycznym i finansowym,
  • bezpośredni kontakt z klientem.

Wymagania:

  • budowanie długofalowej współpracy z klientem,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność przyswajania nowej wiedzy technicznej,
  • efektywne planowanie i organizowanie własnej pracy,
  • dokładność i precyzja w wykonywaniu zleconych obowiązków,
  • komunikatywność.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie zgodne ze standardami rynkowymi,
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym,
  • szkolenie na stanowisku pracy,
  • wsparcie w pierwszych miesiącach pracy,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Jurków, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • profesjonalna obsługa klientów zagranicznych – kontakt personalny, telefoniczny i mailowy w zakresie rzetelnej oraz fachowej informacji na temat produktów (bramy garażowe, okna, drzwi, rolety),
  • administrowanie bazą danych klientów,
  • przygotowywanie wycen,
  • obsługa procesu realizacji zamówień (ustalenie szczegółów zamówienia, wprowadzenie zamówienia do systemu, sporządzanie umów).

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego i włoskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętności komunikacyjne w pracy z klientem,
  • dokładność i precyzja w wykonywaniu zleconych obowiązków,
  • wysoka kultura osobista,
  • dbanie o wizerunek firmy.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu,
  • pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym,
  • szkolenie na stanowisku pracy,
  • wsparcie w pierwszych miesiącach pracy,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Jurków, pow. brzeski, woj. małopolskie,
  • Drużków Pusty, pow. brzeski, woj. małopolskie.

Opis stanowiska:

  • montaż i serwis stolarki okiennej i drzwiowej PCV oraz aluminiowej,
  • bezpośredni kontakt z klientem,
  • uzupełnianie niezbędnych dokumentów z wykonanej usługi.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum zawodowe,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność i precyzja w wykonywaniu zleconych obowiązków,
  • komunikatywność, odpowiedzialność,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie zgodne ze standardami rynkowymi,
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym,
  • szkolenie na stanowisku pracy,
  • wsparcie w pierwszych miesiącach pracy,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Chcesz dołączyć do zespołu Nitus?
Aplikuj na wybrane stanowisko!