fbpx
o firmie
praca

Dołącz do nas


Zespół Nitus tworzy ponad 120 pracowników, którym firma zawdzięcza coraz silniejszą pozycję renomowanego producenta stolarki otworowej.

Największym oraz najcenniejszym kapitałem firmy są jej pracownicy. Z tego też względu stawiamy na uczciwość, odpowiedzialność oraz wzajemny szacunek, które pozwalają skutecznie wykonywać powierzone obowiązki.

 

Informacja dla Kandydatów o Przetwarzaniu Ich Danych Osobowych w Grupie Nitus

Co możemy Ci zaoferować

Praca w przyjaznym i zaangażowanym zespole

Nasz zespół tworzą ambitni i pełni pasji ludzie, którzy nastawieni na realizację wspólnego celu, chętnie dzielą się wiedzą, wzajemnie się wspierają oraz motywują. Zaufany, dobrze zgrany zespół w zestawieniu z miłą i sprzyjającą kreatywności atmosferą gwarantuje powodzenie każdego projektu.

Szeroki zakres szkoleń

Nieustannie podnosimy swoje umiejętności i kluczowe kompetencje w ramach różnorodnych szkoleń. Systematyczne szkolenia produktowe, rozwojowe, sprzedażowe oraz te doskonalące umiejętności interpersonalne są niezbędne dla rozwoju zawodowego oraz wzmocnienia profesjonalizmu w relacjach klient – pracownik.

Stabilne zatrudnienie przez cały rok i niezbędne narzędzia do pracy

Najważniejszym ogniwem dla rozwoju firmy są ludzie, którzy wspólnie budują jej przyszłość. Stawiamy na długofalową współpracę z naszymi pracownikami, oferując im stabilne warunki zatrudnienia. Praca w nowoczesnym biurze, samodzielne stanowisko pracy, telefon, komputer, a nawet samochód służbowy zapewniają najwyższy komfort pracy.

Atrakcyjne wynagrodzenie

Wykształcenie adekwatne do stanowiska pracy, kluczowe kompetencje i kwalifikacje są przez nas szczególnie cenione. Wiedza i umiejętności naszych pracowników to nasz najcenniejszy zasób, dlatego każdego miesiąca wynagrodzenie wypłacamy bezwzględnie na czas. Co z motywującą premią? Doceniamy każde zaangażowanie!

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy
wykwalifikowanych osób na poniższe stanowiska.

Miejsce pracy:

  • Jurków koło Brzeska

Opis stanowiska:

  • prowadzenie pełnej księgowości spółek ( w tym cywilnych),
  • sporządzanie deklaracji podatkowych, tj., PIT, VAT,
  • przygotowywanie miesięcznych bilansów, rachunków zysków i strat oraz rocznych sprawozdań finansowych,
  • tworzenie i optymalizacja wewnętrznych procedur dotyczących obszaru księgowo-finansowego
  • kształtowanie i nadzorowanie polityki rachunkowości 
  • bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
  • szkoleniowe wsparcie merytoryczne w kwestiach księgowych i podatkowych dla pracowników,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m. in. US, GUS, banki,
  • składanie i rozliczanie wniosków dotyczących kredytów, leasingów, dofinansowań, dotacji itp
  • weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i księgowym,

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie ekonomiczne – mile widziane wyższe (preferowany kierunek: Finanse i Rachunkowość),
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości podmiotów gospodarczych – spółki prawa handlowego oraz jednoosobowe działalności,
  • praktyczna znajomość zagadnień księgowych oraz obowiązujących przepisów podatkowych,
  • doświadczenie w sporządzaniu wszelkich sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych,
  • samodzielność, skrupulatność oraz zaangażowanie w wykonywanych działaniach.
  • b. dobra i praktyczna znajomość systemu finansowo-księgowego OPTIMA, w tym DMS 
  • dobra znajomość Excel oraz umiejętność zadaniowego podejścia do swoich działań 
  • mile widziane doświadczenie w składaniu wniosków i rozliczaniu dotacji

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe wraz z dodatkową premią opartą na jakości powierzonych zadań,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz możliwość elastycznych godzin pracy,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez aktywne uczestnictwo w projektach, wewnętrznych związanych z usprawnieniem obiegu dokumentów, procedurami, otwieraniem nowych lokalizacji,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy i zgrany, kompetentny zespół. 

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Adres rekrutacyjny: rekrutacja@nitus.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 

 

Miejsce pracy:

  • Tymowa

Opis stanowiska:

  • sporządzanie ofert handlowych, kalkulacji, wycen,
  • analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z przygotowaniem oferty,
  • technologiczne przygotowanie ofert pod kątem produkcji stolarki
  • profesjonalne doradztwo techniczno-handlowe dla Klientów w zakresie przygotowywanych ofert,
  • kompleksowa opieka techniczna nad Klientem na każdym etapie zakupu.
  • budowanie długofalowej współpracy,

Wymagania:

  • znajomość rysunku technicznego i/lub dokumentacji budowlanej
  • znajomość programu ALICAD oraz programów do kalkulacji stolarki otworowej,
    lub preferowane będą osoby ze znajomością programów typu AUTOCAD
  • bardzo dobra obsługa komputera (Pakiet MS Office – zwłaszcza Excel),
  • zmysł techniczny i umiejętność przyswajania nowej wiedzy technicznej,
  • preferowane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane mechaniczne lub budowlane),
  • dodatkowym atutem będzie znajomość branży budowlanej w zakresie asortymentu produkowanego przez firmę,
  • samodzielność i pozytywne nastawienie na cel handlowy służący długofalowej relacji handlowej,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność raportowania wyników pracy,
  • skrupulatność/precyzja, sumienność,
  • samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków.

UWAGA : Dla osób bez doświadczenia przygotowaliśmy program wdrażający ale min. wymagania w tym przypadku to bardzo dobra znajomość rysunku technicznego – docelowo jest to stanowisko samodzielnego specjalisty.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • wynagrodzenie stałe oraz premia uzależniona od realizacji sprzedaży,
  • kontakt z nowoczesnymi technologiami w branży,
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe – produktowe i technologiczne,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych
    i doświadczonych pracowników.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 

 

Miejsce pracy:

  • Zawada Lanckorońska, pow. tarnowski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • produkcja okien i drzwi lub bram na hali produkcyjnej,
  • obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum zawodowe,
  • dokładność i precyzja,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi – mile widziane doświadczenie przy obsłudze pilarek i/lub CNC,
  • doświadczenie w pracy na produkcji będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • praca w systemie 1-zmianowym,
  • świetną atmosferę oraz niezbędne narzędzia do osiągania obranych celów.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Tymowa, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • produkcja okien i drzwi na hali produkcyjnej,
  • obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum zawodowe,
  • dokładność i precyzja,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi,
  • doświadczenie w pracy na produkcji będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do  posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • praca w systemie 1-zmianowym,
  • świetną atmosferę oraz niezbędne narzędzia do osiągania obranych celów.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy: 

  • województwo lubelskie

Opis stanowiska:

  • aktywne pozyskiwanie nowych Partnerów Handlowych (punktów sprzedaży) oraz kompleksowa opieka nad aktualnymi Partnerami na terenie województwa lubelskiego i miejscowości ościennych w zakresie produktowym: bramy garażowe, okna, drzwi, rolety,
  • współpraca z Centralą firmy w zakresie wsparcia dla Partnerów Handlowych,
  • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
  • profesjonalne doradztwo techniczno-handlowe, m.in. ustalenia techniczne i przygotowywanie wycen,
  • realizacja założonych celów i planów sprzedażowych,
  • analiza działań rynkowych firm konkurencyjnych na powierzonym obszarze,
  • prowadzenie działań promocyjnych, m.in. poprzez udział w wydarzeniach branżowych.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane budowlane),
  • znajomość rynku stolarki otworowej (warunek konieczny) w zakresie asortymentu produkowanego przez firmę,
  • samodzielność i pozytywne nastawienie na cel handlowy służący długofalowej współpracy
    z Partnerami Handlowymi,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej (docelowo praca w systemie 30/70: home office i bezpośrednie wizyty u Partnerów),
  • umiejętność raportowania planów i wyników pracy (raporty cotygodniowe i cykliczne wizyty w centrali firmy),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel,
  • doświadczenie w prowadzeniu samochodu (częste podróże po wyznaczonym obszarze sprzedaży).

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość elastycznych form zatrudnienia: do wyboru albo umowa o pracę albo współpraca B2B,
  • możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań podnoszących sprzedaż,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe – produktowe i technologiczne,
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, komputer.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • województwo małopolskie

 Opis stanowiska:

  • montaż u Klientów produktów oferowanych przez firmę na bazie otrzymanej dokumentacji technicznej,
  • wykonywanie niezbędnych pomiarów przed montażami,
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji pomiarowej zawierającej wszystkie ustalenia z Klientem,
  • przygotowywanie dokumentów i kompletowanie protokołów związanych z wykonanymi pracami u Klientów.

Wymagania:

  • podstawowa znajomość rysunku technicznego,
  • znajomość podstawowych przyrządów pomiarowych,
  • mile widziane doświadczenie ogólnobudowlane,
  • samodzielność,
  • pracowitość,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie przez cały rok,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia w oparciu o atrakcyjne warunki prowizyjne,
  • w przypadku osób z mniejszym doświadczeniem zapewniamy niezbędne wdrożenie i przeszkolenie.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Zawada Lanckorońska, pow. tarnowski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • nadzór konstrukcyjny i technologiczny nad produkcją stolarki PVC,
  • konstruowanie nowych wyrobów oraz doskonalenie produkowanych wyrobów stolarki PVC,
  • opracowywanie i nadzorowanie pełnej dokumentacji technicznej wyrobów stolarki PVC produkowanych przez firmę,
  • współpraca z obszarem produkcyjnym w zakresie nadzoru konstrukcyjnego i technologicznego nad realizacją wykonania,
  • wprowadzanie danych technologicznych do oprogramowania.

Wymagania:

  • min. 2 letnie doświadczenie pracy w branży stolarki PVC,
  • znajomość systemów profilowych stolarki PVC oraz bardzo dobra znajomość branży stolarki PVC,
  • doświadczenie pracy na stanowisku technolog, projektant czy konstruktor,
  • bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, umiejętności tworzenia dokumentacji konstrukcyjnej,
  • znajomość oprogramowania CAD (np. AutoCAD, Solid Edge, NX, Inventor lub innych do projektowania parametrycznego),
  • znajomość oprogramowania do wycen stolarki PVC,
  • gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • udział w kreowaniu strategii marketingowej poprzez możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań podnoszących sprzedaż,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia,
  • niezbędne narzędzia pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Jurków k/Brzeska, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • konstruowanie nowych wyrobów oraz doskonalenie produkowanych wyrobów w zakresie istniejącego asortymentu produkcji, opracowywanie ich dokumentacji 3D i 2D,
  • opracowywanie i nadzorowanie pełnej dokumentacji technicznej wyrobów produkowanych przez Firmę,
  • nadzór konstrukcyjny nad realizacją wykonania oraz badaniami prototypów,
  • nadzór konstrukcyjny nad realizacją produkcji.

Co ułatwi Ci pracę / Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe: mechanika, automatyka i robotyka, budowa maszyn, techniki wytwarzania, inżynieria przemysłowa, obróbka skrawaniem itd. lub pokrewne,
  • znajomość konstrukcji mechanicznych,
  • podstawowa znajomość procesów projektowania i wytwarzania elementów maszyn i urządzeń,
  • znajomość procesów technologii produkcji części maszyn i urządzeń,
  • bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, umiejętności tworzenia dokumentacji technologicznej,
  • doświadczenie w opracowywaniu procesów technologicznych,
  • znajomość procesów obróbki metali (obróbka skrawaniem, gięcie, cięcie laserowe, spawanie, obróbka strumieniowo-ścierna, cynkowanie),
  • innowacyjność, umiejętność kreatywnego myślenia, definiowania problemów i rozwiązywania problemów technicznych,
  • znajomość oprogramowania CAD (np. AutoCAD, Fusion 360, NX, Inventor lub innych do projektowania parametrycznego),
  • bardzo dobre umiejętności analityczne, komunikacyjne, umiejętność i łatwość tworzenia tekstów,
  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, skrupulatność i zaangażowanie,
  • mile widziane przygotowywanie programów obróbczych na maszyny CNC (centra obróbcze do paneli bramowych i profili aluminiowych),
  • mile widziana znajomość programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, doboru narzędzi oraz parametrów skrawania.

UWAGA : Dla osób bez doświadczenia przygotowaliśmy program wdrażający, ale min. wymagania w tym przypadku to bardzo dobra znajomość oprogramowania CAD i  elementów budowy maszyn – docelowo jest to stanowisko samodzielnego specjalisty.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • udział w kreowaniu polityki produktowej poprzez możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań podnoszących sprzedaż,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe zarówno produktowe, jak i technologiczne,
  • niezbędne narzędzia pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Chcesz dołączyć do zespołu Nitus?
Aplikuj na wybrane stanowisko!