fbpx
o firmie
praca

Dołącz do nas


Zespół Nitus tworzy ponad 120 pracowników, którym firma zawdzięcza coraz silniejszą pozycję renomowanego producenta stolarki otworowej.

Największym oraz najcenniejszym kapitałem firmy są jej pracownicy. Z tego też względu stawiamy na uczciwość, odpowiedzialność oraz wzajemny szacunek, które pozwalają skutecznie wykonywać powierzone obowiązki.

 

Informacja dla Kandydatów o Przetwarzaniu Ich Danych Osobowych w Grupie Nitus

Co możemy Ci zaoferować

Praca w przyjaznym i zaangażowanym zespole

Nasz zespół tworzą ambitni i pełni pasji ludzie, którzy nastawieni na realizację wspólnego celu, chętnie dzielą się wiedzą, wzajemnie się wspierają oraz motywują. Zaufany, dobrze zgrany zespół w zestawieniu z miłą i sprzyjającą kreatywności atmosferą gwarantuje powodzenie każdego projektu.

Szeroki zakres szkoleń

Nieustannie podnosimy swoje umiejętności i kluczowe kompetencje w ramach różnorodnych szkoleń. Systematyczne szkolenia produktowe, rozwojowe, sprzedażowe oraz te doskonalące umiejętności interpersonalne są niezbędne dla rozwoju zawodowego oraz wzmocnienia profesjonalizmu w relacjach klient – pracownik.

Stabilne zatrudnienie przez cały rok i niezbędne narzędzia do pracy

Najważniejszym ogniwem dla rozwoju firmy są ludzie, którzy wspólnie budują jej przyszłość. Stawiamy na długofalową współpracę z naszymi pracownikami, oferując im stabilne warunki zatrudnienia. Praca w nowoczesnym biurze, samodzielne stanowisko pracy, telefon, komputer, a nawet samochód służbowy zapewniają najwyższy komfort pracy.

Atrakcyjne wynagrodzenie

Wykształcenie adekwatne do stanowiska pracy, kluczowe kompetencje i kwalifikacje są przez nas szczególnie cenione. Wiedza i umiejętności naszych pracowników to nasz najcenniejszy zasób, dlatego każdego miesiąca wynagrodzenie wypłacamy bezwzględnie na czas. Co z motywującą premią? Doceniamy każde zaangażowanie!

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy
wykwalifikowanych osób na poniższe stanowiska.

Miejsce pracy:

  • Jurków lub Tymowa

Zakres obowiązków:

  • załadunki i rozładunki materiałów i towarów/dostaw
  •  dostarczanie elementów do produkcji na poszczególne stanowiska produkcyjne ( Tymowa) – mile
    widziane doświadczenie w pracy z profilami PVC lub Aluminiowymi
  • przygotowywanie, pakowanie, znakowanie i kompletowanie wyjeżdżających towarów,
  • przygotowywanie i dopilnowywanie niezbędnej dokumentacji,
  • obsługa urządzeń magazynowych – m.in. wózka widłowego, suwnicy,
  • regularne sprawdzanie stanów magazynowych i ich inwentaryzacja.

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie praktyczne i uprawnienia – wózek widłowy ( mile widziane suwnica),
  • uczciwość, solidność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków
  • komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
  • znajomość obsługi komputera
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • doświadczenie w podobnej pracy będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie przez cały rok,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w systemie 1-zmianowym,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • po okresie próbnym możliwość dodatkowej premii uzależnionej od jakości wykonywanej pracy oraz
    przerobu wydziału produkcyjnego,
  • przeszkolenie niezbędne dla osób bez doświadczenia ( minimum jednak to zmysł techniczny)

Adres rekrutacyjny: rekrutacja@nitus.pl

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Zachęcamy do składania aplikacji bezpośrednio poprzez naszą stronę www.nitus.pl/kariera
Dokumenty można składać także bezpośrednio : JURKÓW 304c lub Tymowa 506

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 

 

Miejsce pracy:

  • Jurków koło Brzeska

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie ewidencji księgowej – w tym min. bieżąca weryfikacja, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych oraz uzgadnianie rozrachunków ( w tym księgowanie i rozliczanie faktur)
  • dbałość o sprawny obieg dokumentów i terminowość rozliczeń
  • prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami, leasingami i innymi instytucjami finansowymi.
  • uzgodnienia sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz rozrachunków
  • księgowanie wyciągów bankowych.
  • wspieranie Działu Księgowości w codziennych obowiązkach m.in. pomoc w dziale fakturowania oraz w raportowaniu na potrzeby spółki. 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie ekonomiczne – mile widziane wyższe (preferowany kierunek: Finanse i Rachunkowość),
  • niezbędne doświadczenie w księgowości na podobnym stanowisku,
  • praktyczna znajomość zagadnień księgowych oraz obowiązujących przepisów podatkowych,
  • samodzielność, skrupulatność oraz zaangażowanie w wykonywanych działaniach.
  • praktyczna znajomość systemu finansowo-księgowego OPTIMA
  • dobra znajomość Excel oraz umiejętność zadaniowego podejścia do swoich działań.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe wraz z dodatkową premią opartą na jakości powierzonych zadań,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz możliwość elastycznych godzin pracy,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez aktywne uczestnictwo w projektach, wewnętrznych związanych z usprawnieniem obiegu dokumentów, procedurami, otwieraniem nowych lokalizacji,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy i zgrany, kompetentny zespół.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Adres rekrutacyjny: rekrutacja@nitus.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 

 

Miejsce pracy:

  • Jurków woj. małopolskie

Jesteś dla nas najlepszym Kandydatem jeżeli:

  • posiadasz zmysł techniczny, a myślenie przestrzenne nie jest Twoją piętą achillesową,
  • chcesz się rozwijać i szybko przyswajasz nową wiedzę techniczną,
  • Twoje zalety to: skrupulatność, dokładność , sumienność, samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywanie
  • powierzonych obowiązków,
  • łatwo nawiązujesz kontakt z ludźmi, umiesz ich uważnie słuchać i doradzać najlepsze rozwiązania,
  • w kontaktach z innymi stawiasz na współpracę, wzajemne wsparcie,
  • dobrze czujesz się w sprzedaży i masz podejście pro-handlowe,
  • mile widziane, jeżeli posiadasz doświadczenie w branży stolarki otworowej lub pokrewnej,
  • preferowane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane mechaniczne lub budowlane).

UWAGA : Dla osób bez doświadczenia przygotowaliśmy program wdrażający – docelowo jest to stanowisko samodzielnego specjalisty.

Nasze oczekiwania:

  • sporządzanie ofert handlowych oraz wycen,
  • analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z przygotowaniem oferty,
  • profesjonalne doradztwo techniczno-handlowe,
  • kompleksowa opieka nad Klientem na każdym etapie zakupu,
  • ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi (B2B) oraz pozyskiwanie nowych Klientów (B2C),
  • opieka nad obecnymi Klientami, budowanie długofalowych relacji.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • kontakt z nowoczesnymi technologiami w branży, 
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe – produktowe
    i technologiczne,
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów sprzedaży własnej i zespołu handlowego,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych
    i doświadczonych pracowników.
  • możliwość uczestnictwa w programie dodatkowego ubezpieczenia na życie dla pracowników i ich rodzin
  • możliwość korzystania z rabatów na produkty firmy

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Adres rekrutacyjny: rekrutacja@nitus.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 

 

Miejsce pracy:

  • Jurków koło Brzeska

Opis stanowiska:

  • prowadzenie pełnej księgowości spółek ( w tym cywilnych),
  • sporządzanie deklaracji podatkowych, tj., PIT, VAT,
  • przygotowywanie miesięcznych bilansów, rachunków zysków i strat oraz rocznych sprawozdań finansowych,
  • tworzenie i optymalizacja wewnętrznych procedur dotyczących obszaru księgowo-finansowego
  • kształtowanie i nadzorowanie polityki rachunkowości 
  • bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
  • szkoleniowe wsparcie merytoryczne w kwestiach księgowych i podatkowych dla pracowników,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m. in. US, GUS, banki,
  • składanie i rozliczanie wniosków dotyczących kredytów, leasingów, dofinansowań, dotacji itp
  • weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i księgowym,

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie ekonomiczne – mile widziane wyższe (preferowany kierunek: Finanse i Rachunkowość),
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości podmiotów gospodarczych – spółki prawa handlowego oraz jednoosobowe działalności,
  • praktyczna znajomość zagadnień księgowych oraz obowiązujących przepisów podatkowych,
  • doświadczenie w sporządzaniu wszelkich sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych,
  • samodzielność, skrupulatność oraz zaangażowanie w wykonywanych działaniach.
  • b. dobra i praktyczna znajomość systemu finansowo-księgowego OPTIMA, w tym DMS 
  • dobra znajomość Excel oraz umiejętność zadaniowego podejścia do swoich działań 
  • mile widziane doświadczenie w składaniu wniosków i rozliczaniu dotacji

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe wraz z dodatkową premią opartą na jakości powierzonych zadań,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz możliwość elastycznych godzin pracy,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez aktywne uczestnictwo w projektach, wewnętrznych związanych z usprawnieniem obiegu dokumentów, procedurami, otwieraniem nowych lokalizacji,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy i zgrany, kompetentny zespół. 

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Adres rekrutacyjny: rekrutacja@nitus.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 

 

Miejsce pracy:

  • Tymowa

Opis stanowiska:

  • sporządzanie ofert handlowych, kalkulacji, wycen,
  • analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z przygotowaniem oferty,
  • technologiczne przygotowanie ofert pod kątem produkcji stolarki
  • profesjonalne doradztwo techniczno-handlowe dla Klientów w zakresie przygotowywanych ofert,
  • kompleksowa opieka techniczna nad Klientem na każdym etapie zakupu.
  • budowanie długofalowej współpracy,

Wymagania:

  • znajomość rysunku technicznego i/lub dokumentacji budowlanej
  • znajomość programu ALICAD oraz programów do kalkulacji stolarki otworowej,
    lub preferowane będą osoby ze znajomością programów typu AUTOCAD
  • bardzo dobra obsługa komputera (Pakiet MS Office – zwłaszcza Excel),
  • zmysł techniczny i umiejętność przyswajania nowej wiedzy technicznej,
  • preferowane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane mechaniczne lub budowlane),
  • dodatkowym atutem będzie znajomość branży budowlanej w zakresie asortymentu produkowanego przez firmę,
  • samodzielność i pozytywne nastawienie na cel handlowy służący długofalowej relacji handlowej,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność raportowania wyników pracy,
  • skrupulatność/precyzja, sumienność,
  • samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków.

UWAGA : Dla osób bez doświadczenia przygotowaliśmy program wdrażający ale min. wymagania w tym przypadku to bardzo dobra znajomość rysunku technicznego – docelowo jest to stanowisko samodzielnego specjalisty.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • wynagrodzenie stałe oraz premia uzależniona od realizacji sprzedaży,
  • kontakt z nowoczesnymi technologiami w branży,
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe – produktowe i technologiczne,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych
    i doświadczonych pracowników.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 

 

Miejsce pracy:

  • Zawada Lanckorońska, pow. tarnowski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • produkcja okien i drzwi lub bram na hali produkcyjnej,
  • obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum zawodowe,
  • dokładność i precyzja,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi – mile widziane doświadczenie przy obsłudze pilarek i/lub CNC,
  • doświadczenie w pracy na produkcji będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • praca w systemie 1-zmianowym,
  • świetną atmosferę oraz niezbędne narzędzia do osiągania obranych celów.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Tymowa, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • produkcja okien i drzwi na hali produkcyjnej,
  • obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum zawodowe,
  • dokładność i precyzja,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi,
  • doświadczenie w pracy na produkcji będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do  posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • praca w systemie 1-zmianowym,
  • świetną atmosferę oraz niezbędne narzędzia do osiągania obranych celów.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • województwo małopolskie

 Opis stanowiska:

  • montaż u Klientów produktów oferowanych przez firmę na bazie otrzymanej dokumentacji technicznej,
  • wykonywanie niezbędnych pomiarów przed montażami,
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji pomiarowej zawierającej wszystkie ustalenia z Klientem,
  • przygotowywanie dokumentów i kompletowanie protokołów związanych z wykonanymi pracami u Klientów.

Wymagania:

  • podstawowa znajomość rysunku technicznego,
  • znajomość podstawowych przyrządów pomiarowych,
  • mile widziane doświadczenie ogólnobudowlane,
  • samodzielność,
  • pracowitość,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie przez cały rok,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia w oparciu o atrakcyjne warunki prowizyjne,
  • w przypadku osób z mniejszym doświadczeniem zapewniamy niezbędne wdrożenie i przeszkolenie.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Zawada Lanckorońska, pow. tarnowski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • nadzór konstrukcyjny i technologiczny nad produkcją stolarki PVC,
  • konstruowanie nowych wyrobów oraz doskonalenie produkowanych wyrobów stolarki PVC,
  • opracowywanie i nadzorowanie pełnej dokumentacji technicznej wyrobów stolarki PVC produkowanych przez firmę,
  • współpraca z obszarem produkcyjnym w zakresie nadzoru konstrukcyjnego i technologicznego nad realizacją wykonania,
  • wprowadzanie danych technologicznych do oprogramowania.

Wymagania:

  • min. 2 letnie doświadczenie pracy w branży stolarki PVC,
  • znajomość systemów profilowych stolarki PVC oraz bardzo dobra znajomość branży stolarki PVC,
  • doświadczenie pracy na stanowisku technolog, projektant czy konstruktor,
  • bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, umiejętności tworzenia dokumentacji konstrukcyjnej,
  • znajomość oprogramowania CAD (np. AutoCAD, Solid Edge, NX, Inventor lub innych do projektowania parametrycznego),
  • znajomość oprogramowania do wycen stolarki PVC,
  • gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • udział w kreowaniu strategii marketingowej poprzez możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań podnoszących sprzedaż,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia,
  • niezbędne narzędzia pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Jurków, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • produkcja bram na hali produkcyjnej,
  • obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.

Wymagania:

  • dokładność i precyzja techniczna,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi,
  • mile widziane doświadczenie przy obsłudze urządzeń,
  • doświadczenie w podobnej pracy będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie przez cały rok,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w systemie 1-zmianowym,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • po okresie próbnym możliwość dodatkowej premii uzależnionej od jakości wykonywanej pracy,
  • przeszkolenie niezbędne dla osób bez doświadczenia.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Zachęcamy do składania aplikacji bezpośrednio poprzez naszą stronę www.nitus.pl/kariera
Dokumenty można składać także bezpośrednio : JURKÓW 304c
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Drużków Pusty, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • sporządzanie ofert handlowych i wycen,
  • analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z przygotowaniem oferty,
  • profesjonalne doradztwo techniczno-handlowe dla Klientów w zakresie przygotowywanych ofert,
  • kompleksowa opieka nad Klientem na każdym etapie zakupu,
  • ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi (sprzedaż B2B) oraz pozyskiwanie nowych Klientów (sprzedaż B2C) a także opieka nad obecnymi, budowanie długofalowej współpracy.

Wymagania:

  • preferowane będą osoby ze znajomością rysunku technicznego i/lub dokumentacji budowlanej
  • bardzo dobra obsługa komputera (Pakiet MS Office),
  • zmysł techniczny i umiejętność przyswajania nowej wiedzy technicznej,
  • preferowane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane mechaniczne lub budowlane),
  • samodzielność i pozytywne nastawienie na cel handlowy służący długofalowej relacji handlowej,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność raportowania wyników pracy,
  • skrupulatność/precyzja, sumienność, samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków.

    UWAGA : Dla osób bez doświadczenia przygotowaliśmy program wdrażający ale min. wymagania w tym przypadku to zmysł techniczny i znajomość rysunku technicznego  – docelowo jest to stanowisko samodzielnego specjalisty

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • kontakt z nowoczesnymi technologiami w branży oraz możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe – produktowe,
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów sprzedaży własnej i zespołu handlowego,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
  • możliwość uczestnictwa w programie dodatkowego ubezpieczenia na życie dla pracowników i ich rodzin,
  • możliwość korzystania z rabatów na produkty firmy.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Zachęcamy do składania aplikacji bezpośrednio poprzez naszą stronę www.nitus.pl/kariera lub na adres : rekrutacja@nitus.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Chcesz dołączyć do zespołu Nitus?
Aplikuj na wybrane stanowisko!