fbpx
o firmie
kariera

Dołącz do nas


Zespół Nitus tworzy ponad 120 pracowników, którym firma zawdzięcza coraz silniejszą pozycję renomowanego producenta stolarki otworowej.

Największym oraz najcenniejszym kapitałem firmy są jej pracownicy. Z tego też względu stawiamy na uczciwość, odpowiedzialność oraz wzajemny szacunek, które pozwalają skutecznie wykonywać powierzone obowiązki.

 

Informacja dla Kandydatów o Przetwarzaniu Ich Danych Osobowych w Grupie Nitus

Co możemy Ci zaoferować

Praca w przyjaznym i zaangażowanym zespole

Nasz zespół tworzą ambitni i pełni pasji ludzie, którzy nastawieni na realizację wspólnego celu, chętnie dzielą się wiedzą, wzajemnie się wspierają oraz motywują. Zaufany, dobrze zgrany zespół w zestawieniu z miłą i sprzyjającą kreatywności atmosferą gwarantuje powodzenie każdego projektu.

Szeroki zakres szkoleń

Nieustannie podnosimy swoje umiejętności i kluczowe kompetencje w ramach różnorodnych szkoleń. Systematyczne szkolenia produktowe, rozwojowe, sprzedażowe oraz te doskonalące umiejętności interpersonalne są niezbędne dla rozwoju zawodowego oraz wzmocnienia profesjonalizmu w relacjach klient – pracownik.

Stabilne zatrudnienie przez cały rok i niezbędne narzędzia do pracy

Najważniejszym ogniwem dla rozwoju firmy są ludzie, którzy wspólnie budują jej przyszłość. Stawiamy na długofalową współpracę z naszymi pracownikami, oferując im stabilne warunki zatrudnienia. Praca w nowoczesnym biurze, samodzielne stanowisko pracy, telefon, komputer, a nawet samochód służbowy zapewniają najwyższy komfort pracy.

Atrakcyjne wynagrodzenie

Wykształcenie adekwatne do stanowiska pracy, kluczowe kompetencje i kwalifikacje są przez nas szczególnie cenione. Wiedza i umiejętności naszych pracowników to nasz najcenniejszy zasób, dlatego każdego miesiąca wynagrodzenie wypłacamy bezwzględnie na czas. Co z motywującą premią? Doceniamy każde zaangażowanie!

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy
wykwalifikowanych osób na poniższe stanowiska.

Miejsce pracy:

  • Jurków k/Brzeska

Twoje zadania/obowiązki: 

  • jesteś odpowiedzialny za nadzór nad zaopatrzeniem działów produkcyjnych w materiały i komponenty oraz za jakość i efektywność współpracy z dostawcami,
  • nadzorujesz proces zamówień na wszystkich jego etapach,
  • kompleksowo zarządzasz podległymi pracownikami (od rekrutacji, poprzez wdrożenia, szkolenia i rozliczenia) – magazyny są ulokowane w kilku lokalizacjach,
  • jesteś liderem i wzorem do naśladowania dla Twojego zespołu, umiesz go zmotywować oraz zaplanować jego pracę,
  • analizujesz i raportujesz wskaźniki istotne dla zaopatrzenia/zakupów oraz gospodarki magazynowej,
  • na bieżąco weryfikujesz poziomy rotacji magazynowej w podziale na poszczególne produkty oferowane przez NITUS,
  • współpracujesz ze wszystkimi Działami,
  • współtworzysz strategię zakupową proponując rozwiązania, analizując trendy i aktywnie badając działania konkurencji,
  • nadzorujesz działania związane z administracją zaopatrzenia min. proces obiegu dokumentów/ magazynowych, obiegu faktur.

Jesteś dla nas najlepszym kandydatem, jeżeli:

  • chcesz mieć realny wpływ na rozwój firmy i oferowanych produktów,
  • masz doświadczenie w zarządzaniu procesami zakupowymi i gospodarką magazynową oraz zarządzaniu zespołem – mile widziane w branży budowlanej,
  • masz umysł analityczno-wskaźnikowy oraz zmysł techniczny (a może i wykształcenie kierunkowe),
  • masz swobodę i łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych,
  • posiadasz umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • jesteś osoba pro zadaniową,
  • chętnie podejmujesz inicjatywę i samodzielnie oraz skutecznie dążysz do określonych celów.

Co chcemy Ci zaoferować:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub umowy o współpracy w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań usprawniających procesy i codzienną pracę,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji: szkolenia produktowe i technologiczne,
  • w przypadku osób spoza Małopolski możliwość pomocy w relokacji,
  • niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Jurków k/Brzeska

Twoje zadania/obowiązki:

  • zarządzasz procesem sprzedaży na ternie całego kraju,
  • jesteś odpowiedzialny za jakość i efektywność współpracy (od pozyskania po utrzymanie) z siecią partnerów,
  • kompleksowo zarządzasz podległymi pracownikami (od rekrutacji, poprzez wdrożenia,  szkolenia i rozliczenia) – pracującymi stacjonarnie, jak i doradcami w terenie,
  • kreujesz i dbasz o standardy sprzedaży, m.in. wygląd ekspozycji własnych i u partnerów,
  • jesteś liderem i wzorem do naśladowania dla Twojego zespołu, umiesz go zmotywować oraz zaplanować jego pracę, a w konsekwencji rozliczyć,
  • skutecznie realizujesz wyznaczone cele sprzedażowe, analizujesz i raportujesz wskaźniki istotne dla sprzedaży,
  • współtworzysz i na bieżąco weryfikujesz plany sprzedażowe,
  • współpracujesz ze wszystkimi Działami w firmie,
  • współtworzysz strategię sprzedażowo-marketingową proponując rozwiązania, analizując trendy i aktywnie badając działania konkurencji,
  • nadzorujesz działania związane z administracją sprzedaży, m.in. proces zawierania umów z partnerami handlowymi, politykę rabatowania itd.

Jesteś dla nas najlepszym kandydatem, jeżeli:

  • masz otwartą głowę na nowe pomysły i sposoby ich realizacji,
  • chcesz mieć realny wpływ na rozwój firmy i oferowanych przez firmę produktów,
  • masz doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu zespołem – mile widziane w branży stolarki otworowej,
  • masz zmysł techniczny (a może i wyksztalcenie kierunkowe),
  • masz swobodę i łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych,
  • jesteś osoba pro zadaniową,
  • chętnie podejmujesz inicjatywę, samodzielnie i skutecznie dążysz do określonych celów.

Co chcemy Ci zaoferować:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub umowy o współpracy w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań usprawniających procesy i codzienną pracę,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, szkolenia produktowe i technologiczne,
  • w przypadku osób spoza Małopolski możliwość pomocy w relokacji i docelowo możliwość pracy w systemie hybrydowym,
  • niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Zawada Lanckorońska, pow. tarnowski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • produkcja okien i drzwi lub bram na hali produkcyjnej,
  • obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum zawodowe,
  • dokładność i precyzja,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi – mile widziane doświadczenie przy obsłudze pilarek i/lub CNC,
  • doświadczenie w pracy na produkcji będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • praca w systemie 1-zmianowym,
  • świetną atmosferę oraz niezbędne narzędzia do osiągania obranych celów.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Tymowa, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • produkcja okien i drzwi na hali produkcyjnej,
  • obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum zawodowe,
  • dokładność i precyzja,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi,
  • doświadczenie w pracy na produkcji będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do  posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • praca w systemie 1-zmianowym,
  • świetną atmosferę oraz niezbędne narzędzia do osiągania obranych celów.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy: 

  • województwo śląskie

Opis stanowiska:

  • aktywne pozyskiwanie nowych Partnerów Handlowych (punktów sprzedaży) oraz kompleksowa opieka nad aktualnymi Partnerami na terenie województwa mazowieckiego i miejscowości ościennych w zakresie produktowym: bramy garażowe, okna, drzwi, rolety,
  • współpraca z Centralą firmy w zakresie wsparcia dla Partnerów Handlowych,
  • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
  • profesjonalne doradztwo techniczno-handlowe, m.in. ustalenia techniczne i przygotowywanie wycen,
  • realizacja założonych celów i planów sprzedażowych,
  • analiza działań rynkowych firm konkurencyjnych na powierzonym obszarze,
  • prowadzenie działań promocyjnych, m.in. poprzez udział w wydarzeniach branżowych.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane budowlane),
  • znajomość rynku stolarki otworowej (warunek konieczny) w zakresie asortymentu produkowanego przez firmę,
  • samodzielność i pozytywne nastawienie na cel handlowy służący długofalowej współpracy
    z Partnerami Handlowymi,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej (docelowo praca w systemie 30/70: home office i bezpośrednie wizyty u Partnerów),
  • umiejętność raportowania planów i wyników pracy (raporty cotygodniowe i cykliczne wizyty w centrali firmy),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel,
  • doświadczenie w prowadzeniu samochodu (częste podróże po wyznaczonym obszarze sprzedaży).

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość elastycznych form zatrudnienia: do wyboru albo umowa o pracę albo współpraca B2B,
  • możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań podnoszących sprzedaż,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe – produktowe i technologiczne,
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, komputer.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • województwo mazowieckie, dolnośląskie, śląskie

Opis stanowiska:

  • aktywne pozyskiwanie generalnych wykonawców oraz firm developerskich, a także kompleksowa opieka nad aktualnymi współpracownikami w zakresie sprzedaży wygrodzeń/komórek lokatorskich,
  • prowadzenie dokumentacji techniczno-handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
  • profesjonalne doradztwo techniczno-handlowe, m.in. ustalenia techniczne i przygotowywanie wycen,
  • realizacja założonych celów i planów sprzedażowych,
  • analiza działań rynkowych firm konkurencyjnych na powierzonym obszarze.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane budowlane),
  • doświadczenie w pracy związanej z pozyskiwaniem inwestycji,
  • samodzielność i pozytywne nastawienie na cel handlowy służący długofalowej współpracy,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej (docelowo praca w systemie 30/70: home office i bezpośrednie wizyty u Klientów),
  • umiejętność raportowania planów i wyników pracy (raporty cotygodniowe i cykliczne wizyty w centrali firmy),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel,
  • doświadczenie w prowadzeniu samochodu (częste podróże).

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość elastycznych form zatrudnienia: do wyboru umowa o pracę lub współpraca B2B,
  • możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań podnoszących sprzedaż,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe – produktowe i technologiczne,
  • niezbędne narzędzia do pracy: samochód służbowy (możliwość wykorzystania także do celów prywatnych), telefon, komputer.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Jesteś dla nas najlepszym kandydatem jeżeli:

  • posiadasz doświadczenie w zakresie obsługi klientów na rynkach niemieckojęzycznych – preferowani będą kandydaci z branży stolarki,
  • masz wiedzę techniczną dotyczącą stolarki otworowej i będzie to dodatkowy atut,
  • posługujesz się językiem niemieckim w stopniu, co najmniej komunikatywnym – kontakt z klientami odbywa się zarówno w sposób bezpośredni, jak i telefoniczny lub mailowy),
  • jesteś osobą dobrze zorganizowaną, samodzielną i potrafiącą współpracować w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi Klienta,
  • jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej oraz kreatywną i szukającą nowych wyzwań zawodowych,
  • jesteś gotowy do zdarzających się podróży służbowych na spotkania handlowe,
  • chciałbyś pracować w szybko rozwijającej się firmie z dużymi perspektywami na przyszłość,
  • mile widziane jeżeli znasz również drugi język obcy, np. język angielski,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • kompleksowa obsługa Klienta niemieckojęzycznego zarówno w zakresie aktywnego pozyskania, jak i następnie obsługi,
  • podtrzymywanie kontaktów handlowych z obecnymi klientami firmy,
  • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • doradztwo techniczno-handlowe,
  • realizacja założonych planów sprzedażowych.

Co oferujemy?

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od efektów działań handlowych,
  • pracę o charakterze hybrydowym lub zdalnym w zależności od miejsca zamieszkania,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Jurków k/Brzeska

 Opis stanowiska:

  • załadunki oraz rozładunki materiałów i towarów/dostaw,
  • przygotowywanie, pakowanie, znakowanie i kompletowanie wyjeżdżających towarów,
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji,
  • udział w produkcji bram na hali produkcyjnej,
  • obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • obsługa urządzeń magazynowo-produkcyjnych, m.in. wózka widłowego, suwnicy,
  • regularne sprawdzanie stanów magazynowych i ich inwentaryzacja.

Wymagania:

  • doświadczenie praktyczne i uprawnienia – wózek widłowy (mile widziane suwnica),
  • uczciwość, solidność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków
  • komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
  • znajomość obsługi komputera,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • przy wykonywaniu prac produkcyjnych niezbędna będzie umiejętność obsługi
    elektronarzędzi,
  • doświadczenie w podobnej pracy będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie przez cały rok,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w systemie 1-zmianowym,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • po okresie próbnym możliwość dodatkowej premii uzależnionej od jakości wykonywanej pracy,
  • przeszkolenie niezbędne dla osób bez doświadczenia.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Chcesz dołączyć do zespołu Nitus?
Aplikuj na wybrane stanowisko!