Miejsce pracy:
Opis stanowiska:
- prowadzenie pełnej księgowości spółek ( w tym cywilnych),
- sporządzanie deklaracji podatkowych, tj., PIT, VAT,
- przygotowywanie miesięcznych bilansów, rachunków zysków i strat oraz rocznych sprawozdań finansowych,
- tworzenie i optymalizacja wewnętrznych procedur dotyczących obszaru księgowo-finansowego
- kształtowanie i nadzorowanie polityki rachunkowości
- bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
- szkoleniowe wsparcie merytoryczne w kwestiach księgowych i podatkowych dla pracowników,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m. in. US, GUS, banki,
- składanie i rozliczanie wniosków dotyczących kredytów, leasingów, dofinansowań, dotacji itp
- weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i księgowym,
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie ekonomiczne – mile widziane wyższe (preferowany kierunek: Finanse i Rachunkowość),
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości podmiotów gospodarczych – spółki prawa handlowego oraz jednoosobowe działalności,
- praktyczna znajomość zagadnień księgowych oraz obowiązujących przepisów podatkowych,
- doświadczenie w sporządzaniu wszelkich sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych,
- samodzielność, skrupulatność oraz zaangażowanie w wykonywanych działaniach.
- b. dobra i praktyczna znajomość systemu finansowo-księgowego OPTIMA, w tym DMS
- dobra znajomość Excel oraz umiejętność zadaniowego podejścia do swoich działań
- mile widziane doświadczenie w składaniu wniosków i rozliczaniu dotacji
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie stałe wraz z dodatkową premią opartą na jakości powierzonych zadań,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz możliwość elastycznych godzin pracy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez aktywne uczestnictwo w projektach, wewnętrznych związanych z usprawnieniem obiegu dokumentów, procedurami, otwieraniem nowych lokalizacji,
- bardzo dobrą atmosferę w pracy i zgrany, kompetentny zespół.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Adres rekrutacyjny: rekrutacja@nitus.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Miejsce pracy:
Opis stanowiska:
- sporządzanie ofert handlowych, kalkulacji, wycen,
- analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z przygotowaniem oferty,
- technologiczne przygotowanie ofert pod kątem produkcji stolarki
- profesjonalne doradztwo techniczno-handlowe dla Klientów w zakresie przygotowywanych ofert,
- kompleksowa opieka techniczna nad Klientem na każdym etapie zakupu.
- budowanie długofalowej współpracy,
Wymagania:
- znajomość rysunku technicznego i/lub dokumentacji budowlanej
- znajomość programu ALICAD oraz programów do kalkulacji stolarki otworowej,
lub preferowane będą osoby ze znajomością programów typu AUTOCAD
- bardzo dobra obsługa komputera (Pakiet MS Office – zwłaszcza Excel),
- zmysł techniczny i umiejętność przyswajania nowej wiedzy technicznej,
- preferowane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane mechaniczne lub budowlane),
- dodatkowym atutem będzie znajomość branży budowlanej w zakresie asortymentu produkowanego przez firmę,
- samodzielność i pozytywne nastawienie na cel handlowy służący długofalowej relacji handlowej,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność raportowania wyników pracy,
- skrupulatność/precyzja, sumienność,
- samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków.
UWAGA : Dla osób bez doświadczenia przygotowaliśmy program wdrażający ale min. wymagania w tym przypadku to bardzo dobra znajomość rysunku technicznego – docelowo jest to stanowisko samodzielnego specjalisty.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- wynagrodzenie stałe oraz premia uzależniona od realizacji sprzedaży,
- kontakt z nowoczesnymi technologiami w branży,
- możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe – produktowe i technologiczne,
- wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych
i doświadczonych pracowników.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Miejsce pracy:
- Zawada Lanckorońska, pow. tarnowski, woj. małopolskie
Opis stanowiska:
- produkcja okien i drzwi lub bram na hali produkcyjnej,
- obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
- realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.
Wymagania:
- wykształcenie minimum zawodowe,
- dokładność i precyzja,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi – mile widziane doświadczenie przy obsłudze pilarek i/lub CNC,
- doświadczenie w pracy na produkcji będzie atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- praca w systemie 1-zmianowym,
- świetną atmosferę oraz niezbędne narzędzia do osiągania obranych celów.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Miejsce pracy:
- Tymowa, pow. brzeski, woj. małopolskie
Opis stanowiska:
- produkcja okien i drzwi na hali produkcyjnej,
- obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
- realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.
Wymagania:
- wykształcenie minimum zawodowe,
- dokładność i precyzja,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi,
- doświadczenie w pracy na produkcji będzie atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- praca w systemie 1-zmianowym,
- świetną atmosferę oraz niezbędne narzędzia do osiągania obranych celów.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Miejsce pracy:
Opis stanowiska:
- aktywne pozyskiwanie nowych Partnerów Handlowych (punktów sprzedaży) oraz kompleksowa opieka nad aktualnymi Partnerami na terenie województwa lubelskiego i miejscowości ościennych w zakresie produktowym: bramy garażowe, okna, drzwi, rolety,
- współpraca z Centralą firmy w zakresie wsparcia dla Partnerów Handlowych,
- prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
- profesjonalne doradztwo techniczno-handlowe, m.in. ustalenia techniczne i przygotowywanie wycen,
- realizacja założonych celów i planów sprzedażowych,
- analiza działań rynkowych firm konkurencyjnych na powierzonym obszarze,
- prowadzenie działań promocyjnych, m.in. poprzez udział w wydarzeniach branżowych.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane budowlane),
- znajomość rynku stolarki otworowej (warunek konieczny) w zakresie asortymentu produkowanego przez firmę,
- samodzielność i pozytywne nastawienie na cel handlowy służący długofalowej współpracy
z Partnerami Handlowymi,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej (docelowo praca w systemie 30/70: home office i bezpośrednie wizyty u Partnerów),
- umiejętność raportowania planów i wyników pracy (raporty cotygodniowe i cykliczne wizyty w centrali firmy),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel,
- doświadczenie w prowadzeniu samochodu (częste podróże po wyznaczonym obszarze sprzedaży).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość elastycznych form zatrudnienia: do wyboru albo umowa o pracę albo współpraca B2B,
- możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań podnoszących sprzedaż,
- wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
- możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe – produktowe i technologiczne,
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, komputer.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Miejsce pracy:
Opis stanowiska:
- montaż u Klientów produktów oferowanych przez firmę na bazie otrzymanej dokumentacji technicznej,
- wykonywanie niezbędnych pomiarów przed montażami,
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji pomiarowej zawierającej wszystkie ustalenia z Klientem,
- przygotowywanie dokumentów i kompletowanie protokołów związanych z wykonanymi pracami u Klientów.
Wymagania:
- podstawowa znajomość rysunku technicznego,
- znajomość podstawowych przyrządów pomiarowych,
- mile widziane doświadczenie ogólnobudowlane,
- samodzielność,
- pracowitość,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie przez cały rok,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia w oparciu o atrakcyjne warunki prowizyjne,
- w przypadku osób z mniejszym doświadczeniem zapewniamy niezbędne wdrożenie i przeszkolenie.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Miejsce pracy:
- Zawada Lanckorońska, pow. tarnowski, woj. małopolskie
Opis stanowiska:
- nadzór konstrukcyjny i technologiczny nad produkcją stolarki PVC,
- konstruowanie nowych wyrobów oraz doskonalenie produkowanych wyrobów stolarki PVC,
- opracowywanie i nadzorowanie pełnej dokumentacji technicznej wyrobów stolarki PVC produkowanych przez firmę,
- współpraca z obszarem produkcyjnym w zakresie nadzoru konstrukcyjnego i technologicznego nad realizacją wykonania,
- wprowadzanie danych technologicznych do oprogramowania.
Wymagania:
- min. 2 letnie doświadczenie pracy w branży stolarki PVC,
- znajomość systemów profilowych stolarki PVC oraz bardzo dobra znajomość branży stolarki PVC,
- doświadczenie pracy na stanowisku technolog, projektant czy konstruktor,
- bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, umiejętności tworzenia dokumentacji konstrukcyjnej,
- znajomość oprogramowania CAD (np. AutoCAD, Solid Edge, NX, Inventor lub innych do projektowania parametrycznego),
- znajomość oprogramowania do wycen stolarki PVC,
- gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- udział w kreowaniu strategii marketingowej poprzez możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań podnoszących sprzedaż,
- wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
- możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia,
- niezbędne narzędzia pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Miejsce pracy:
- Jurków k/Brzeska, woj. małopolskie
Opis stanowiska:
- konstruowanie nowych wyrobów oraz doskonalenie produkowanych wyrobów w zakresie istniejącego asortymentu produkcji, opracowywanie ich dokumentacji 3D i 2D,
- opracowywanie i nadzorowanie pełnej dokumentacji technicznej wyrobów produkowanych przez Firmę,
- nadzór konstrukcyjny nad realizacją wykonania oraz badaniami prototypów,
- nadzór konstrukcyjny nad realizacją produkcji.
Co ułatwi Ci pracę / Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe: mechanika, automatyka i robotyka, budowa maszyn, techniki wytwarzania, inżynieria przemysłowa, obróbka skrawaniem itd. lub pokrewne,
- znajomość konstrukcji mechanicznych,
- podstawowa znajomość procesów projektowania i wytwarzania elementów maszyn i urządzeń,
- znajomość procesów technologii produkcji części maszyn i urządzeń,
- bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, umiejętności tworzenia dokumentacji technologicznej,
- doświadczenie w opracowywaniu procesów technologicznych,
- znajomość procesów obróbki metali (obróbka skrawaniem, gięcie, cięcie laserowe, spawanie, obróbka strumieniowo-ścierna, cynkowanie),
- innowacyjność, umiejętność kreatywnego myślenia, definiowania problemów i rozwiązywania problemów technicznych,
- znajomość oprogramowania CAD (np. AutoCAD, Fusion 360, NX, Inventor lub innych do projektowania parametrycznego),
- bardzo dobre umiejętności analityczne, komunikacyjne, umiejętność i łatwość tworzenia tekstów,
- bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, skrupulatność i zaangażowanie,
- mile widziane przygotowywanie programów obróbczych na maszyny CNC (centra obróbcze do paneli bramowych i profili aluminiowych),
- mile widziana znajomość programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, doboru narzędzi oraz parametrów skrawania.
UWAGA : Dla osób bez doświadczenia przygotowaliśmy program wdrażający, ale min. wymagania w tym przypadku to bardzo dobra znajomość oprogramowania CAD i elementów budowy maszyn – docelowo jest to stanowisko samodzielnego specjalisty.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- udział w kreowaniu polityki produktowej poprzez możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań podnoszących sprzedaż,
- wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
- możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe zarówno produktowe, jak i technologiczne,
- niezbędne narzędzia pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).