fbpx
o firmie
kariera

Dołącz do nas


Zespół Nitus tworzy ponad 120 pracowników, którym firma zawdzięcza coraz silniejszą pozycję renomowanego producenta stolarki otworowej.

Największym oraz najcenniejszym kapitałem firmy są jej pracownicy. Z tego też względu stawiamy na uczciwość, odpowiedzialność oraz wzajemny szacunek, które pozwalają skutecznie wykonywać powierzone obowiązki.

 

Informacja dla Kandydatów o Przetwarzaniu Ich Danych Osobowych w Grupie Nitus

Co możemy Ci zaoferować

Praca w przyjaznym i zaangażowanym zespole

Nasz zespół tworzą ambitni i pełni pasji ludzie, którzy nastawieni na realizację wspólnego celu, chętnie dzielą się wiedzą, wzajemnie się wspierają oraz motywują. Zaufany, dobrze zgrany zespół w zestawieniu z miłą i sprzyjającą kreatywności atmosferą gwarantuje powodzenie każdego projektu.

Szeroki zakres szkoleń

Nieustannie podnosimy swoje umiejętności i kluczowe kompetencje w ramach różnorodnych szkoleń. Systematyczne szkolenia produktowe, rozwojowe, sprzedażowe oraz te doskonalące umiejętności interpersonalne są niezbędne dla rozwoju zawodowego oraz wzmocnienia profesjonalizmu w relacjach klient – pracownik.

Stabilne zatrudnienie przez cały rok i niezbędne narzędzia do pracy

Najważniejszym ogniwem dla rozwoju firmy są ludzie, którzy wspólnie budują jej przyszłość. Stawiamy na długofalową współpracę z naszymi pracownikami, oferując im stabilne warunki zatrudnienia. Praca w nowoczesnym biurze, samodzielne stanowisko pracy, telefon, komputer, a nawet samochód służbowy zapewniają najwyższy komfort pracy.

Atrakcyjne wynagrodzenie

Wykształcenie adekwatne do stanowiska pracy, kluczowe kompetencje i kwalifikacje są przez nas szczególnie cenione. Wiedza i umiejętności naszych pracowników to nasz najcenniejszy zasób, dlatego każdego miesiąca wynagrodzenie wypłacamy bezwzględnie na czas. Co z motywującą premią? Doceniamy każde zaangażowanie!

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy
wykwalifikowanych osób na poniższe stanowiska.

Miejsce pracy:

  • Jurków, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • produkcja bram na hali produkcyjnej,
  • obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.

Wymagania:

  • dokładność i precyzja techniczna,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi,
  • mile widziane doświadczenie przy obsłudze urządzeń,
  • doświadczenie w podobnej pracy będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie przez cały rok,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w systemie 1-zmianowym,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • po okresie próbnym możliwość dodatkowej premii uzależnionej od jakości
    wykonywanej pracy,
  • przeszkolenie niezbędne dla osób bez doświadczenia.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Drużków Pusty, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • produkcja rolet zewnętrznych na hali produkcyjnej,
  • obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych.

Wymagania:

  • dokładność i precyzja techniczna,
  • znajomość rysunku technicznego lub zmysł techniczny,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie, samodzielność i odpowiedzialność.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie przez cały rok,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – praca od 7:00 do 15:00,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • zapewniamy przeszkolenie niezbędne dla osób bez doświadczenia.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Zawada Lanckorońska, pow. tarnowski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • produkcja okien i drzwi lub bram na hali produkcyjnej,
  • obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum zawodowe,
  • dokładność i precyzja,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi – mile widziane doświadczenie przy obsłudze pilarek i/lub CNC,
  • doświadczenie w pracy na produkcji będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • praca w systemie 1-zmianowym,
  • świetną atmosferę oraz niezbędne narzędzia do osiągania obranych celów.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Tymowa, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • produkcja okien i drzwi na hali produkcyjnej,
  • obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum zawodowe,
  • dokładność i precyzja,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi,
  • doświadczenie w pracy na produkcji będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do  posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • praca w systemie 1-zmianowym,
  • świetną atmosferę oraz niezbędne narzędzia do osiągania obranych celów.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Drużków Pusty, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • produkcja wygrodzeń na hali produkcyjnej,
  • obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • realizacja produkcji na podstawie dostarczonych planów produkcyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum zawodowe,
  • dokładność i precyzja,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • umiejętność obsługi powszechnie stosowanych elektronarzędzi,
  • doświadczenie w pracy na produkcji będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do  posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • praca w systemie 1-zmianowym,
  • świetną atmosferę oraz niezbędne narzędzia do osiągania obranych celów.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • Jurków/Tymowa, pow. brzeski, woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • pozyskiwanie nowych Klientów oraz opieka nad obecnymi, budowanie długofalowej współpracy,
  • profesjonalne doradztwo techniczno-handlowe dla Klientów zarówno indywidualnych jak i firm,
  • analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z przygotowaniem oferty,
  • sporządzanie ofert handlowych, kalkulacji, wycen oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
  • kompleksowa opieka nad Klientem na każdym etapie zakupu.

Wymagania:

  • umiejętność przyswajania nowej wiedzy technicznej,
  • preferowane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane mechaniczne lub budowlane),
  • dodatkowym atutem będzie znajomość branży budowlanej w zakresie asortymentu produkowanego przez firmę,
  • samodzielność i pozytywne nastawienie na cel handlowy służący długofalowej relacji handlowej,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność raportowania wyników pracy,
  • mile widziana znajomość programów typu AUTOCAD oraz bardzo dobra obsługa komputera (Pakiet MS Office),
  • skrupulatność/precyzja, sumienność, samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków.

UWAGA: Dla osób bez doświadczenia przygotowaliśmy program wdrażający, ale minimalne wymagania w tym przypadku to bardzo dobra znajomość rysunku technicznego – docelowo jest to stanowisko samodzielnego specjalisty.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • kontakt z nowoczesnymi technologiami w branży,
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe – produktowe i technologiczne,
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy: 

  • województwo śląskie

Opis stanowiska:

  • aktywne pozyskiwanie nowych Partnerów Handlowych (punktów sprzedaży) oraz kompleksowa opieka nad aktualnymi Partnerami na terenie województwa mazowieckiego i miejscowości ościennych w zakresie produktowym: bramy garażowe, okna, drzwi, rolety,
  • współpraca z Centralą firmy w zakresie wsparcia dla Partnerów Handlowych,
  • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
  • profesjonalne doradztwo techniczno-handlowe, m.in. ustalenia techniczne i przygotowywanie wycen,
  • realizacja założonych celów i planów sprzedażowych,
  • analiza działań rynkowych firm konkurencyjnych na powierzonym obszarze,
  • prowadzenie działań promocyjnych, m.in. poprzez udział w wydarzeniach branżowych.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane budowlane),
  • znajomość rynku stolarki otworowej (warunek konieczny) w zakresie asortymentu produkowanego przez firmę,
  • samodzielność i pozytywne nastawienie na cel handlowy służący długofalowej współpracy
    z Partnerami Handlowymi,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej (docelowo praca w systemie 30/70: home office i bezpośrednie wizyty u Partnerów),
  • umiejętność raportowania planów i wyników pracy (raporty cotygodniowe i cykliczne wizyty w centrali firmy),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel,
  • doświadczenie w prowadzeniu samochodu (częste podróże po wyznaczonym obszarze sprzedaży).

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość elastycznych form zatrudnienia: do wyboru albo umowa o pracę albo współpraca B2B,
  • możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań podnoszących sprzedaż,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe – produktowe i technologiczne,
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, komputer.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Miejsce pracy:

  • województwo mazowieckie, dolnośląskie, śląskie

Opis stanowiska:

  • aktywne pozyskiwanie generalnych wykonawców oraz firm developerskich, a także kompleksowa opieka nad aktualnymi współpracownikami w zakresie sprzedaży wygrodzeń/komórek lokatorskich,
  • prowadzenie dokumentacji techniczno-handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
  • profesjonalne doradztwo techniczno-handlowe, m.in. ustalenia techniczne i przygotowywanie wycen,
  • realizacja założonych celów i planów sprzedażowych,
  • analiza działań rynkowych firm konkurencyjnych na powierzonym obszarze.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane budowlane),
  • doświadczenie w pracy związanej z pozyskiwaniem inwestycji,
  • samodzielność i pozytywne nastawienie na cel handlowy służący długofalowej współpracy,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej (docelowo praca w systemie 30/70: home office i bezpośrednie wizyty u Klientów),
  • umiejętność raportowania planów i wyników pracy (raporty cotygodniowe i cykliczne wizyty w centrali firmy),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel,
  • doświadczenie w prowadzeniu samochodu (częste podróże).

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość elastycznych form zatrudnienia: do wyboru umowa o pracę lub współpraca B2B,
  • możliwość wykorzystania własnych pomysłów oraz rozwiązań podnoszących sprzedaż,
  • wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników,
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe – produktowe i technologiczne,
  • niezbędne narzędzia do pracy: samochód służbowy (możliwość wykorzystania także do celów prywatnych), telefon, komputer.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Chcesz dołączyć do zespołu Nitus?
Aplikuj na wybrane stanowisko!